Pohádka z podhůří Železných hor

20.10.2019 08:23

Pohádka z podhůří Železných hor

 

 

 

Čo bolo, to bolo. Přišel jsem k vám před lety s velkým šéfem páchat dobro. Osm let jsem si za obecní peníze dělal permanentní volební kampaň. Až jsem dosáhl cíle. Terazki som starostou! Nemám zapotřebí číst ty vaše přihlouplé čehúňské zákony a poslouchat názory opozice, natož se jich bát. To já si takhle najednou vymyslím, že bude na ztrátovém koupališti tobogan. A je tam! Vymyslím si parkoviště u školy, nikomu to neřeknu. A je tam! Ono kdybych to chtěl nejdřív povolit, tak by mi to ti drzí zastupitelé třeba zatrhli. Oni mě totiž nemají rádi a někdy se proti mně spolčí a neschválí mi prodeje obecních pozemků lidem, kterým jsem slíbil službičku. Furt machrujou se znalostí zákonů, no hrůza. Tak jsem jim slíbil, že od nového roku se teda polepším a zákony dodržovat budu. Ta spravedlivá švadlena mě fakt štve nejvíc. Klidně se usmívá a ve mně se vaří krev. Prý neumím řídit zastupitelstvo. Vážně je na mne moc ošklivá. Třeba jsem koupil hasičům hasičské auto za 3,25 milionu. Ono jim není dost dobré! Závady se přeci vešly na dvě stránky, několikrát bylo opraveno. Teď ještě koupím nové gumy a jedééém! Taky jsem jim slíbil hasičárnu. Měl jsem to super vymyšlený. Koupím čtyřnásobně předražený pozemek u pekárny od šéfa. Zase mi to ti šmejdi pokazili. I moje vlastní koalice byla proti! Tak jsem udělal, že je to přeci předražený, a že to tedy nemůžu dopustit. Nepostavím jim nic! Koupím ještě hodně solárních světel, to mě baví. Možná vymyslím umělé zasněžování na svém kopečku v bývalém letním kině. Proč by ne? Utrácení obecních peněz mě vopravdu baví. Čau lidi, mám rád vaše prachy. A důchodci z Mládežnické ať si dávaj majzla, aby si nezlámali nohy. Silnice hned tak nebude!

LB