Já vás taky miluju.

26.09.2018 11:23

Na urážky od pana místostarosty jsem za ta léta zvyklá. Už pomluvil vše od mého 28letého živnostničení, přes parkování před domem, neúspěšné kandidatury do Senátu či do PS (kdyby kandidoval on, jistě by vyhrál). Naučil se skloňovat slovo soudružka ve všech pádech. Protože to on považuje za největší urážku. Tchyni potřeboval vystrnadit z domu s peč. službou ihned poté co vyskočila z okna DPS, když v noci nevěděla, kde je. Podklady do komise měsíc válel v šuplíku, aby zbytečně dlouhé doby vyřízení žádostí o kácení stromů padly na hlavu komise, kterou jsem řídila. Nikdy jsem se na rozdíl od někoho nesnížila k psaní či publikování anonymů (článek Spravedlivá švadlena).

Po mně prý bude požadovat veřejnou omluvu. Až se prokáže, že moje obavy o to, jestli obec hospodárně nakládala s veřejnými prostředky, byly neopodstatněné. Při té příležitosti se však dopouští pomluvy, když tvrdí, že na mne starosta Čáslavi podal žalobu. Dále se dopouští vyhrožování, když píše, že jeho " pohár trpělivosti začíná nebezpečně přetékat".

Ten článek se Vám pane místostarosto moc nepovedl.

Pět let jsem věnovala práci pro zlepšení životního prostředí v obci. Nebýt Spolku pro zdravé Vrdy, lihovar by měl vše dovoleno. Překračovat hlukové limity, parkovat s kamiony kdekoliv, hnijící a plesnivějící výpalky skladovat na dvoře v centru obce, krást vodu proti povolení v době sucha z řeky Doubravy. To není Vaše zásluha. Vy jste nikdy neřekl ani slovíčko proti tomu, že lihovar týrá občany neskutečným zápachem. Je vám jedno, že MUDr. Šindelářová upozorňuje na nebezpečně vysoký výskyt rakoviny v našich obcích. Vzpomínám na veřejné projednávání o lihovaru. Bojovala jsem za lepší podmínky pro občany obce, vy jste se spolu se zaměstnanci lihovaru vzadu smál.

Já nejsem placena za to co dělám ( s výjimkou, kdy jsem radou obce pověřena jako předsedkyně komise). Vše dělám jako občanka. A vzala jsem vážně, že jako zastupitelka zastupuji část občanů, kteří mě volili. Obec se nikdy nezmohla na to, aby podala podnět na prošetření jakéhokoli problému firem podnikajících na území obce. Necháváte občany týrat neskutečným zápachem z lihovaru. Prý si nikdo nestěžuje. Stejně jako nikdo nechodí na zastupitelstvo. Je třeba si uvědomit, že všichni ti, kteří byli na zastupitelstvu starostou hrubě odbyti, překřičeni, ti už nepřijdou. Stejně tak lidi nebaví škemrat na obci o pomoc proti zápachu, když stejně žádná nepřijde.

Já jsem byla ta ošklivá, která otravovala ČIŽP, že je ve vsi problém. Posílala na kraj jako občan obce připomínky ke všem novým skutečnostem, které by mohly negativně ovlivnit životní prostředí u nás v obci. Ať je to sklad hnojiv, drůbežárna ve Skovicích, či lihovar. Stejně tak nejlépe vím, že se podařilo dosáhnout drobných, někdy však významných změn ve prospěch spoluobčanů. Vždy to obnáší nastudovat stovky stránek dokumentace a být urputná ve svém následném jednání s úřady. A to je neodpustitelné. Že mám zájem vidět věci i z druhé strany a jít do toho. Dokonce jsem se na posledním zastupitelstvu dověděla, že já asi nepracuji, že mám čas studovat materiály a podklady pro zastupitele!!!!!

S firmou Goldbeck jednám pravidelně, jakmile si někdo stěžuje. Nemám k tomu od obce žádné oprávnění, pan Bláha by se se mnou nemusel vůbec bavit. Přesto se vždy věnuje mým podnětům. Už třeba firma nevypouští průmyslovou vodu do čističky, recykluje ji.

Můžete si psát, co chcete. Já vím své. Ve třech lidech jsme dokázali zastavit navážení největší ekologické zátěže- ostravských kalů na čáslavskou skládku. Iniciovala jsem dvě petice a sesbírala pod ně podpisy spoluobčanů. U jedné 590 podpisů, u druhé 1100 podpisů. Něco se pro lidi snažím dělat. Nesu svoji vlastní kůži na trh proti takovým, kteří mi vyhrožují soudem, proti takovým, kteří vyhrožují právníkem, že jsem řekla, že radní se jmenuje jak se jmenuje a bude požadovat finanční satisfakci, i proti takovým, kteří tvrdí, že pohár trpělivosti začíná nebezpečně přetékat.

Všichni tři jste k smíchu. Vyhrožovat „spravedlivé švadleně, rudé onbucmance“. To je jediné, na co se zmůžete.