Má GOLDBECK Prefabeton s.r.o. nějaký problém?

01.07.2015 06:24

Nejlepší způsob, jak odlákat pozornost od problému svého, je upozornit na problém někoho jiného. Stará známá věc. Tak jo. Abych nebyla neustále osočována zaměstnanci Ethanol Energy a.s., že se starám stále jen o EE a.s., tak jsem si zjistila pár informací. Zhruba před pěti týdny jsem prvně slyšela o tom, že obec má s Goldbeckem nějaký problém s čističkou. Problém je zhruba v tom, že v odpadních vodách z Goldbecku jsou prachové částečky z řezání panelů, tedy jemný kamenný prach, cement. Ten způsobil nějakým způsobem zanesení čehosi kdesi v obecní čistírně odpadních vod. Žádné toxické či nebezpečné látky. Tedy nastal problém, který se musí řešit. Pan starosta mne ubezpečil, že již jednal s panem ředitelem firmy Goldbeck, a že se dohodli na dalším postupu. I já jsem je obrátila na pana ředitele, abych měla informace. Bylo mi sděleno, že do konce roku by měly být hmatatelné výsledky v řádu 4-6 milionů. A k připomínkám, že firma Goldbeck neplatí za stočné mohu dodat jen to, že je to lež. Firma platí za 450 zaměstnanců. Platí podle smlouvy, která byla kdysi dávno sjednána. Jediný problém je v tom, že zatím stejně tak jako v mnoha jiných městech a firmách se neplatí za dešťové vody.

Lenka Bochníčková