A jak to bylo na zastupitelstvu?

26.12.2017 15:07

Už jsem byla upozorněna na to, že sledovatelé stránek neví, jak to celé dopadlo. Ani po dvanácti dnech od zastupitelstva není zápis ani zvukový záznam na stránkách obce.  No jak? Nijak. Starosta zvolil vyhnívací taktiku. Nezařadil na bod jednání odvolání mne, jako předsedkyně komise, protože jsem podala podnět k nápravě ohledně parkování v ulici Větrná. Podnět jsem podala jako osoba, přesněji podepsalo se deset obyvatel z naší ulice.Ale rozhodně jsem s tímto dovolila příliš. Takže Rada obce Vrdy vypotila ve svém usnesení, že by měl právník obce poradit a zastupitelstvo rozhodnout, jak se mnou zatočit s ohledem na kontraproduktivní chování, urážlivé chování k vedení obce a ještě něco. Na zastupitelstvu jsem sama musela požádat o to, aby bylo rozhodnutí rady obce zařazeno na program. Zastupitelé však toto neschválili. Nikdo nechtěl toto řešit. Starosta neodpověděl na otázku, jestli jsem tedy předsedkyní komise, či nikoliv. Tento stav trval ještě týden. Potom mi starosta na můj dost hnusný a pravdu vystihující mail napsal, že jsem stále předsedkyní komise a podklady ke Skovicům mám na radnici. Jinak řečeno, když se včas nevyjádříme, selhali jsme jako komise. Jenže všechny materiály jsem si sehnala už před týdnem. Takže jsme se jako komise vyjádřili. Co bude dál? Co podala obec za připomínky k drůbežárně ve Skovicích? To vážně netuším. Já jsem se jako obyvatelka nemohla k tomuto vyjadřovat.

V dokumentaci se předpokládá, že si lidé budou stěžovat na zápach. protože zápach je normální v okruhu několika kilometrů. Ale nebude se s tím nic dělat, počká se, až jestli budou lidi nadávat. Ale pár postřehů k předkládané dokumentaci. Kdybyste tohle přinesli na stavební úřad, vyrazí s vámi dveře. Místo povolení jen žádost. Žádná razítka a podpisy, chybějící stránky. Ale to kraji rozhodně vadit nebude. Osobní zkušenost.