Dlužím vám informaci? Informace?

17.10.2017 12:12

Vzhledem k tomu, že kouřeníčko od neděle pokračovalo a to HUSTĚ po celé pondělí, poslala jsem fotky, maily, volala jsem, i do lihovaru. Informací je spousta, ale kouř se vám včera jen zdál, nebo blbě vidíte. Ředitel Zetek z lihovaru mi sdělil, že jestli jsem si jistá, že komín kouří. Švihla jsem s telefonem. Zavolala jsem mu za már sekund. S tím, že budu slušná, budu slušná, budu slušná. Nedověděla jsem se nic. Neřekl mi ani to, co vím od České inspekce životního prostředí. Vám bohužel nedopřeju všechny ty fotky, které jsem včera odeslala na ČIŽP. Jestli máte FB, tak tam je všechny najdete na mém FB. Webové stránky mají limitovaný objem dat, když se mi nechce platit za to, že vám poskytnu fotky. Až se dohodne lihovar s ČIŽP, s obcí, kterou prý informoval o....... Jak to mám vedět? Když na stránkách obce není nic.