Jak můžete dopadnout, když se půjdete na něco zeptat na zastupitelstvo obce?

27.08.2014 12:11

Pondělní zastupitelstvo obce se neslo v poklidném duchu posledního zastupitelstva v tomto volebním období. Všechny body oznámeného programu byly bez problémů  Až do bodu programu diskuse pro veřejnost. Za veřejnost se zúčastnili pan z Horních Bučic/omlouvám se za neznalost jeho jména/, který upozorňoval na žalostný stav vjezdů k nemovitostem v Horních Bučicích. Pan Kropáček měl diskusní  příspěvek o neutěšeném stavu kulturní místnosti ve Zbyslavi a o mnohokrát marně připomínkovaném  požárním  řádu ve Zbyslavi. Ve Vrdech pan Bochníček upozornil na mříže kanalizačních vpustí, které od zimy chybí a stále další mizí. Můj dotaz na absenci vypracovaného varovného systému pro obyvatelstvo prošel také v poklidu. Ale dotaz na to, jakým způsobem podala obec připomínky k dokumentaci na nově budovaný sklad pevných průmyslových hnoji v ZZN Polabí a.s., vzbudil vášně. Pan Mgr. Procházka konstatoval, že obec nemusí dle zákona nic zveřejňovat. Paní Mgr. Francová naopak upozorňovala na to, že se každý obyvatel může přijít na zastupitelstvo obce zeptat. Ano. Vřele doporučuji. Ale jen pro silnější nátury a pro milovníky vysokého adrenalinu.. Vaši bývalí učitélé vás sprdnou jako malého parchanta. Můj bývalý učitel dokonce nelenoval dát mi před celým zastupitelstvem palec dolů jako v aréně, kde se takto rozhodovalo o životě a smrti pro bojovníka v aréně. Ano, tedy smrt pro mne za to, že jsem se v rámci diskuse pro veřejnost na něco zeptala.

Lenka Bochníčková

Ale vzhledem k tomu, že již nejsem dávno malá holka, která poslouchala své učitele naslovo, poslala jsem tento mail panu starostovi

     Vážený pane starosto! Obracím se na Vás jako na nejvyššího představitele zastupitelstva obce a na řídícího schůze ZO dne 25.8.2014. Nemohu nechat bez povšimnutí gesto, kterým mne obdařil pan Mgr. Procházka při mém příspěvku do diskuse pro veřejnost. Toto gesto /palec dolů/  již od starého Říma znamená smrt. Takovéto jednání považuji za neslučitelné s etikou a právy veřejného činitele, kterým jako zastupitel obce  pan Procházka  je. Já jsem pouze přednesla naprosto klidně a slušně svůj názor. Považuji proto toto jednání za hrubou urážku mé osoby a požaduji omluvu.

S pozdravem Lenka Bochníčková