Poslední jednání zastupitelstva

17.12.2019 11:08

Prý jsem od narození negativistická, řekl mi. Bývalý skoro soused, který vyhrožuje obci, že běda, když jeho ulici zprůjezdníte.

Musím uznat, že mě zasáhl zatím nikdy nepoužitou zbraní. Hodně jsem přemýšlela. Víc, než by si autor těchto slov zasloužil. Sám asi je či není negativistický, když předem vyhrožoval, že běda vám, běda vám……..

Poslední zastupitelstvo bylo jako vždy husté. Protože jsem upozornila hned na začátku na chyby starosty, který vede jednání zastupitelstva, tak já jsem ta špatná. Oblíbení jsou pouze ti zastupitelé, které jsem neslyšela mluvit bez vyzvání za předešlých pět let. A jsou dokonce lepší i všichni ti, co mě mezi čtyřmi oky upozorní na průsery a potom čekají, jak to za ně ta Bochníčková vyřídí.

Vždycky říkám že to, co se děje ve státě, to samé se děje v našich obcích. Jen v menším měřítku. Kdo se dostal ke korýtku díky hlasům od lidu, kteří sice vůbec nic neví o ničem, jen podlehli heslům, která všude vidí. Já jsem ta špatná, která vždy vše nastuduje, přečte. Mně lidi hází do schránky fotografie a podněty, v čem se mám angažovat, nést vlastní kůži na trh. Sami nemají ani odvahu zazvonit a vše mi vysvětlit. Já nikdy neprozrazuji zdroje a autory podnětů. Potom se dočkám ještě toho, že na mě štěká obyvatelka obce:“ Proč vy si nedáte pokoj!, To bylo nejdřív lihovar, potom AVE a teď prudíte tady!“ Často jsem v pokušení nechat takové obyvatele zalknout se smradem, škodlivými látkami, hlukem a prachem. Jim to zjevně nevadí! Já však zastupuji lidi, kterým toto vadí.

Komise, které měly od zastupitelstva pověření prozkoumat nehospodárné využití obecních prostředků se pochlapily. Po několika měsících prý čekají na podklady, které prý potřebují. Žádné jiné podklady nikdy nedostanou. Jestliže přístupné podklady stačili starostovi k tomu, aby způsobil obci, nám všem škodu ve statisících, tak toto je jen naprosto hloupá výmluva. Když jsem upozornila na to, že starosta k tomuto neměl vůbec žádné schválení radou či zastupitelstvem, že se prostě jen cítil něčím víc, než starosta obce je, já jsem ta špatná, ta od prý narození negativistická.

Lež se stala nedílnou součástí politiky. Starosta na mne zaútočil, že jsem prý požadovala 13 informací za 25 pracovních dnů. Škoda slov. Prostě lež je dle nejvyšších vzorů přípustná. Starosta porušuje zákon, protože mi poslední dobou neposkytuje požadované informace. Zastupitelé jsou nadřízeným orgánem starosty, oni ho mají kontrolovat. Nic však nebrání starostovi v tom, aby mě lživě osočil z toho, že chci tolik informací, že už ani nemá čas pracovat. Jjj. To je dobrá výmluva.

Prý zveřejňuji na FB nepravdivé informace. Když jsem chtěla odpověď na otázku jaké? Předseda kontrolního výboru se nezmohl na odpověď.

Já nejsem od narození negativistická. Já mám ráda, miluji slušné lidi, miluji zvířata, protože ta nejsou tak proradná jako někteří lidé.. Ale šmejdy, vyčůraný lidský odpad vážně nesnáším, k nim jsem skutečně negativistická. A to tedy zřejmě od narození.