Prý jsem už jak Jarda Jágr. Taky neútočím.

24.04.2019 10:12

Omlouvám se všem za dlouhou pauzu. Rozhodně všem dlužím spoustu informací. Nebojte. Jsem zde stále. Co tedy dělám? Již třikrát jsem podala na obec stížnost na zápach z firmy Ethanol Energy a.s..  Na dvě stížnosti jsem odpověď v rozporu se zákonem odpověď nedostala. Na poslední odpověď - neodpověď si musím ještě dost dlouho počkat. Tak jsem podala stížnost na Českou inspekci životního prostředí a na Krajský úřad Středočeského kraje, odbor životního prostředí, protože ten vydal povolení (IP) firmě EE, tak by měl kontrolovat dodržování podmínek IP. Opět budu měsíc čekat. Proč to dělám? Protože mě obyvatelé oslovují, že zápach je neskutečný, protože paní místostarostka jako osoba pověřená ochranou ovzduší neodpovídá na stížnosti. Protože celý minulý týden si smradu z lihovaru užívali obyvatele ulice Větrná, kde bydlím. Vyslovila jsem podezření a žádám příslušné orgány o kontrolu, jestli lihovar používá všechny filtry zápachu, též spalování zápachu ze sušení v sušičce termickou oxidací.