Reakce na náš spolek.

29.05.2015 20:33

Jelikož my nic netajíme, zde si můžete přečíst reakci , která přišla na náš mail. No autor se samozřejmě nepodepsal.

  Musím ocenit vaše nasazení pro shánění slintů a vymýšlení hovadin. Taková sbírka slintů, jako je na těchto stránkách se skutečně jen tak někde nevidí! Obáván se, že potřebujete odbornou lékařskou péči z oboru psychiatrie. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Zřejmě také trpíte přebytkem volného času a nudou. Zkuste popřemýšlet o tom, jak svůj čas efektivně využít a být přínosem celé společnosti a nikoli přítěží. Jako ideální pro vás by se mi jevila těžká manuální práce v uranových dolech. Tam by jste zcela jistě přišli na jiné myšlenky, něž jak stále někoho otravovat a znepříjemňovat život svému okolí.

No a jelikož jsem zareagovala a na FB zastupitelka obce Vrdy jsem zveřejnila komentář, dočkala jsem se zřejmě i já odpovědi tentokrát z jiné neexistující mailové adresy. Doufám, že to autora příliš nevyčerpalo. Tolik nových mailových adres za den.....

Vážení,
kdysi jsem si myslel,že Váš spolek má za cíl ozdravění Vrdů ať už způsobem jakýmkoliv,ale v poslední době zjišťuji,že se spíš jen snažíte za každou cenu nasadit psí hlavu firmě Ethanol Energy.
A cíl je pravděpodobně tuto firmu zlikvidovat.Na vašich stránkách jsou pouze útoky a zlehčování snah o nápravu problémů i když musím uznat,že ne vždy přinášejí výsledky.
Připadá mi,že vůbec neberete v potaz protiváhu asi 80 pracovních míst,která chcete svojí snahou zlikvidovat a zbavit obec desítek(možná víc)milionů příjmů do rozpočtu z daní. Já ze své pozice ne zaměstnance,ale člověka na firmě existenčně závislého snahu Ethanolu o nápravy vidím,proč ji nevidíte vy.Měli byste se snažit o spolupráci s firmou a ne se chovat jako zelení teroristi.Vaše zastupitelka by místo zasívání sváru měla spíš(spolu)pracovat.
Nepodepíšu se i když jsem to ještě nikdy neudělal,ale proti demagogii vaší místopředsedkyně není obrany.

NO CO DODAT? TŘEBA TO, ŽE MÍSTOPŘEDSEDKYNĚ SPOLKU SE ZA SVÉ NÁZORY NESTYDÍ A JE SCHOPNA JE OBHÁJIT. A NIKOHO NENUTÍME CHODIT NA NAŠE STRÁNKY ČÍST TU "DEMAGOGII".