Sorry jako, máme poruchu.

28.09.2017 15:26

Včera bylo na stránkách obce zveřejněno, že lihovar má opět problém s jedním kotlem uhelné kotelny z roku 1935. Ten problém jsem zaregistrovala i já, ale vždy, když se vyvalil černý dým, za chvíli se nehulilo. Ale dnes. Nebyla jsem doma, jen z dálky jsem sledovala tu hrůzu, co se valila z komína. Naprosto černý dým. Lihovar má možnost vyrábět páru i z plynových kotlů. Jenže plynová kotelna je v tzv. studené záloze. Ono je totiž podstatně levnější topit pod uhelnými kotly, než platit drahý plyn.Mě na tom rozčiluje jedno. Všude v televizi nám vtloukají klíny do hlavy, že jestliže bude kouřit náš komín, tak nám hrozí pokuta 50 tisíc a další pokuty za cokoliv. Ptám se tedy! Kolik zaplatí lihovar za již x-tou poruchu uhelné kotelny která by již dávno neměla být v provozu, protože nesplňuje tzv. BAT parametry? Ne lihovaru se nic, vůbec nic nestane. Nezaplatí vůbec nic. Žádnou pokutu opět nedostane. Vezměte si ponaučení. Až na vás někdo přijde, že váš komín hulí. Stačí říct: "Sorry jako, já jsem v poruše".