Ve čtvrtek bude jednání zastupitelstva obce. Přijďte. Proč?

11.12.2017 17:29

Protože.

V nic neříkajícím programu je schováno několik perel. To se tak dělá. Do bodu informace starosty se schová smlouva o zřízení Městské policie. Jeden měšťák nás bude stát přes 4 stovky za hodinu. Dva za hodinu skoro tisícovku, protože aní já bych nešla sama po obci, ........ Jsou to náklady na policisty, oblečení, školení, benzín, prostě na vše. Ale to co MP vybere na pokutách, to půjde do zisku města Čáslav. A u nás vyberou opravdu hodně. Lidi tady s klidným svědomím parkují u školky, v ulicích, kde není vyznačen způsob parkování, u všech bytovek, protože zde není žádné parkoviště označené. Ale o to starostovi jde. Stačí si přečíst kterékoliv číslo místního obšťastníku, slovo starostovo a víte to.  .Když jsem upozornila na nesmyslnost v naší ulici, tak jsem byla okamžitě sejmuta Radou obce Vrdy, že urážím a napadám vedení obce, mám kontraproduktivní chování, tudíž mi navrhují odvolání z funkce. Navíc na to chtějí plácat peníze za právníka.. Já bych penězma šetřila. Já můžu podat jakýkoliv podnět na prošetření a sjednání nápravy. Ač se to starostovi či komukoliv líbí, či nelíbí.

Dokonce bych šetřila i na penězích, které mají dostat neuvolnění zastupitelé obce /tedy i já/. Pro některé zastupitele je opravdu 4500,- za tříhodinové sezení jednou za tři měsíce něco, co by neměli dostávat. Materiály na jednání čte jen málokdo. Potom se diví a neví, jak ruku zvednout. Někdy se diví i ti, co materiály čtou. Třeba jako při posledním jednání ZO. Najednou starosta vypochodoval s tím, že musíme přidat technickým službám prachy o půl mega. Tak a hlasujeme. A prvně se stalo, že zastupitelé ruce nezvedli v patřičném počtu. Tak došlo na dohadovací řízení. Já jsem ruku stejně nezvedla. Ne že bych nedopřála pracovníkům TS prosincovou výplatu, ale je to o tom, že budou peníze chybět, to se vědělo od léta. A v kombinaci s podáním bez informací na zastupitelstvu.....

A tušíte, kolik má starosta a místostarosta? 51 tisíc starosta, 45 tisíc MÍSTOSTAROSTA. , členové rady /mimo starosty a místostarosty/ s tím, že každý je i předseda komise či výboru, by měli nově mít devět tisíc měsíčně.